Pogosta vprašanja
V kateri valuti so cene, ki jih vidim na spletnem mestu?
Vse cene so v USD.
Pravkar sem oddal naročilo, kdaj bo poslano?
Po svojih najboljših močeh se trudimo pošiljati izdelke čim hitreje. Za odpremo vašega naročila počakajte 4–7 dni časa izdelave, povprečni časi pošiljanja so 15–21 dni.
Številke za sledenje bodo posodobljene 3-5 dni po tem, ko je bilo vaše naročilo POŠILJO. Če po 7 poslov nimate sledilne številke, nam pišite na ozbolt.kink14@gmail.com.
Nisem zaljubljen v svoje naročilo, ga je mogoče vrniti? Kaj če pride do težave?
Ponujamo 100 % garancijo vračila denarja, če je izdelek okvarjen ali poškodovan. Dali vam bomo 30 dni, da nam ga pošljete nazaj in vam vrnemo celotno kupnino. Poslati ga morate nazaj na lastne stroške; ko izdelek prejmemo, vam bomo vrnili celoten znesek prvotnega nakupa. Na vrnjene pakete vključite vsa imena in številke naročila.
Prosimo, upoštevajte: če je vaš paket na poti, morate počakati, da prispe, in ga vrniti, preden prejmete vračilo.
Ali lahko prekličem naročilo?
Naročilo lahko prekličete brez kazni! Naročilo morate preklicati, preden je odposlano. Če je artikel že poslan, uporabite naš sistem preprostega vračila, da dobite celotno vračilo.
Vnesel sem napačen naslov, kaj naj naredim zdaj?
Če ste zgrešili ali samodejno izpolnili napačen naslov, preprosto odgovorite na e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila in potrdite. Ko še enkrat preverite, ali je navedeni naslov napačen, nas obvestite po e-pošti na ozbolt.kink14@gmail.com. Če je navedeni naslov napačen, ga lahko spremenimo v pravilnega v 24 urah. Po 24 urah napačne predložitve kupnina ne bo vrnjena.
Kako dolgo traja pošiljanje?
Časi pošiljanja se razlikujejo, saj pošiljamo po vsem svetu iz različnih centrov za dostavo glede na vašo lokacijo. Povprečni čas pošiljanja je 15-25 delovnih dni.
Imam vprašanje, na katerega nisem dobil odgovora, mi lahko pomagate?
Vsekakor! Tukaj smo, da vam pomagamo narediti vaš dom lepši! Prosimo, pošljite nam e-pošto na ozbolt.kink14@gmail.com in z veseljem vam bomo pomagali po svojih najboljših močeh.
Prejemamo veliko število e-poštnih sporočil. Če želite prejeti hiter odgovor, priložite številko naročila in jasno naslovite težavo, hvala.